دانلود جدیدترین نسخه Whatsapp با طراحی جالب
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
دانلود جدیدترین نسخه Whatsapp با طراحی جالب
12 / 2 / 1394برچسب:واتس اپ جدید ترین ورژن,واتس اپ زیبا ومتفاوت ,اپدیت واتس اپ, ساعت 20:21 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
ورژن جدید واتس آپ؛
دانلود جدیدترین نسخه Whatsapp با طراحی جالب
اگر منتظر این بودید که اپلیکیشن پیام‌رسان فوق‌ محبوب واتس‌اپ، خود را با طراحی متریال اندروید ۵.۰ هماهنگ سازد، خبرهای خوبی برایتان داریم.
 
 
 

 هنوز آپدیتی در پلی استور گوگل منتشر نشده می‌توانید نسخه ۲.۱۲.۳۴ واتس‌اپ را به طور مستقیم از وب‌سایت برنامه دریافت کنید با حجم ۱۹ مگابایت دانلود نمایید.

 

قطعاً شما نیز از انیمیشن‌ها و تغییرات جدیدی که در رابط کاربری این برنامه رخ داده، لذت خواهید برد. اما علاوه بر رابط کاربری، کاربران واتس‌اپ اکنون این امکان را دارند تا در این برنامه تماس تلفنی برقرار کنند، بدون اینکه لازم باشد طرف مقابل قبلاً با شما تماس گرفته باشد.

 

 

و البته این موضوع را هم فراموش نکنید که واتس‌اپ در حال کار بر روی ادغام‌سازی با فیس‌بوک نیز است چرا که فیس‌بوک، این برنامه را با قیمت ۲۱ میلیارد دلار خریداری کرده و به‌دنبال راهی برای استفاده بهینه‌تر از این اپلیکیشن پیام‌رسان خواهد بود.

 

یکی از این ویژگی‌ها، وجود دکمه‌ای تحت عنوان "share” است که تنها در نسخه بتای فیس‌بوک و برای آزمایش‌کننده‌ها قابل دسترس است. این دکمه به کاربران امکان می‌دهد تا اخبار مختلف را با اعضا و دوستان اکانت واتس‌اپ خود به اشتراک بگذارند.

 

 

 دانلود آپدیت جدید نرم افزار واتساپ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------